piatok 31. mája 2013

Začíname

Ahoj milý čitateľ ;)
Keby som vedela, že vzhľad blogu je takáto "makačka", tak by som do toho asi aj tak šla. Len naozaj netuším, kedy bude tento blog v takom stave ako by som si priala. Budem ho teraz prerábať a študovať a obdivovať všetky tie prekrásne blogy druhých ľudí. No čo už, snáď sa mi niečo uspokojivé podarí.

A prečo vlastne blog?
Je to asi ideálne miesto na vyjadrenie a zdieľanie svojich myšlienok, emócii, nápadov,...
Je to zrejme vhodné miesto na získanie aj konštruktívnej kritiky.
Je to aj priestor vhodný na nadviazanie rôznych vzťahov v oblastiach, ktoré ma zaujímajú, bavia, fascinujú, udivujú, nadchýnajú,... na spoznanie úžasných ľudí a ich JA.
Rada by som aj ja odkryla a ponúkla niečo zo svojho JA.

Velikánskou výhodou blogu je podľa mňa aj to, že ak ho aj nikto iný nečíta, pre mňa je to skvelý archív rôznych príspevkov. Budú tu pekne roztriedené a vždy na svojom mieste (aspoň dúfam, zatiaľ nemám skúsenosť, iba predstavu). Vyhnem sa večnému problému, keď neviem v počítači nájsť nejakú báseň, poviedku, článok, úvahu, fotografiu a aj dátum. Na mojom disku je totiž veľmi veľa foldrov a subfoldrov pre lepší prehľad. Keď však prejde dlhší čas a ja sa potrebujem k niečomu vrátiť, hups, zrazu zistim, že efekt prehľadnosti kamsi pominul.

Takže preto asi blog.



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Môžete dať like :)