streda 30. júla 2014

Hrnčeky na želanie

Teší ma, že sa stretávam s rôznymi podnetmi zo strany "hrnčekových záujemcov".

Máte úžasné nápady, keď chcete obdariť svojich najbližších. Veľmi sa mi páči ako ich spájate s mojou tvorbou. Niekedy si len želáte doplniť meno do hotového motívu. Ako to bolo v tomto prípade s motívom "LADYBUGS":


Potešila ma aj požiadavka vytvoriť hrnček pre muža, modrý, aby obsahoval motív ako je napríklad na hrnčeku "TRIDOTS", aby tam boli umiestnené mená a možno by tam niekde mohli byť aj "tie moje" vtáčiky :) Vychádzala som teda z týchto motívov:

Hrnček "TRIDOTS" si môžete objednať aj na fb TU


Hrnček "BIRDS" si môžete objednať aj na fb TU

A tu je výsledok:


Novú majiteľku potešil a mňa teda tiež.
Delím sa s vami o radosť 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Môžete dať like :)